Logo BrandalarmDe brand die zaterdagmiddag door een brandmelder in een aanleunwoning bij zorgcentrum Weddesteyn aan het Hofplein werd gemeld, bleek alleen te gaan om rookontwikkeling. Die was…

veroorzaakt door een pannetje dat op de kookplaat in de keuken stond, terwijl de bewoners niet thuis waren.

Buren roken een brandlucht en waarschuwden de brandweer. Die heeft de woning geventileerd. Door de brandlucht moesten de mensen die in de gezamenlijke ruimte aanwezig waren, korte tijd naar buiten.